۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت نمین:

پیامبر بشریت را از ظلمت به سمت نور و رحمت هدایت کرد

پیامبر بشریت را از ظلمت به سمت نور و رحمت هدایت کرد

نمین ـ امام جمعه موقت شهرستان نمین گفت: رسالت پیامبر اکرم (ص) هدایت انسان‌ها به سمت رستگاری بود و ایشان توانستندبشریت را از ظلمت به سمت نور و رحمت هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نمین اظهار کرد: ملت‌های جهان آزادی و حریت خود را مرهون هدایتگری‌ها و نبوت پیامبر است.

وی با تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: اگر بشریت امروز به تعالیم دینی و آسمانی تکیه کند تمام بدی‌ها و شرارت‌های روزگار از بین خواهد رفت.
کشور اوکراین سومین کشور اتمی دنیا و تولید کننده سنگین‌ترین هواپیماهای جنگی بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز به تجاوز روسیه به خاک اوکراین اشاره کرد و گفت: تجاوز روسیه به خاک اوکراین با هدف تجزیه این کشور است و این کشت و کشتارها در نتیجه اعتماد به غرب ایجاد شده است.

امام جمعه موقت نمین بیان کرد: در سال ۱۳۷۳ آمریکا، روسیه و ناتو با هماهنگی هم تبلیغ کردند که شما اینها را می‌خواهید چی کار بگذارید کنار، ما در صورت که کشوری به شما حمله کند از شما دفاع خواهیم کرد.

نظرپور با بیان اینکه دین و اسلام به ما اجازه نمی‌دهد جنگ و تجاوز را تأیید کنیم افزود: اکنون بایدن به جای کمک به اوکراین می‌گوید من شما را دعا می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تخم نفاق را در منطقه کاشت گفت: این جنگ نتیجه شیطنت غربی‌ها است و نباید به غرب اعتماد کرد اکنون به ما هم می‌گویند آینده، آینده گفتمان است نه موشک، اما با حمایت مقام معظم رهبری و نظامیان کشور تسلیحات ما روز به روز در حال پیشرفت است.

امام جمعه موقت شهرستان نمین ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) و امام موسی بن جعفر را تسلیت گفت و در ادامه بیان کرد: خداوند نورانیت و اعمال این بزرگان را وارد زندگی ما بکند.

نظر پور ۲۷ رجب و مبعث نبی اکرم (ع) را عید بزرگ بشریت دانست و گفت: رسالت پیامبر این بود بشریت را از ظلمت‌ها نجات داده به نورانیت ببرد.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای خیبر و بدر را گرامی داشت و افزود: شهید حمید و مهدی باکری جان فشانی کردند تا شرف و ناموس کشور حفظ شود این شهدا همانند شهدای کربلا مظلومانه شهید شدند.

کد خبر 5433150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha